Sider

14. november 2011

I never ever want to hear the word "physics" again

Ok, jeg har internett problemer, så om jeg får publisert et innlegg akkurat nå i det hele tatt så er det en stor bragd. Frem til internett kommer tilbake som vanlig blir det kjedelig og lite blogging.

Fysikk eksamen gikk helt ærlig skikkelig dårlig. Jeg har ikke peiling på hva som skjedde, og det irriterer meg grenseløst, for jeg kunne jo stoffet kjempe bra. Jaja, shit happens.

På fredag var jeg temmelig sliten etter en tung torsdag, så da hjalp det at Cody og Ted tok meg med til McDonald's etter skolen. De får meg alltid i et godt humør :)
Da jeg kom hjem fra McD var Scott (Jodi's kjæreste) der, og vi gjorde egentlig ingenting frem til klokka halv elleve, da Janel plutselig kom ned og bare "let's go bowling!". Så da gjorde vi det. Jeg sov gjennom nesten hele andre omgang, jeg var så utslitt. Da vi kom hjem sendte vi opp sky lanters, også hoppa jeg i seng.

På lørdag fikk jeg unnagjort alt av julegaveshopping til folk i Norge, og på søndag prata jeg med Dakota, og gjorde lekser omtrent hele dagen. Så det var helga.

2 kommentarer:

  1. Bloggen kom fram, ja. Ikke vær så streng mot deg selv, jenta mi. Du er kjempeflink "okke" som er. Mormor

    SvarSlett
  2. Håper det går bedre enn du fykter. Alltid lurt å sove godt natta før en eksamen- KLem mamma

    SvarSlett