Sider

2. november 2011

Verdens beste mormor

Da jeg kom hjem fra skolen i dag var det første Janel sa "you got mail". Jeg løp over til bordet, og der lå det en pakke fra mormor!!!! Det er den andre pakken fra mormor, og denne gangen lå det et koselig brev og tre små pakker saltsild i. AHHH!!!! I LOVEE YOU!!!

Mormor og mamma - mine to største leverandører av saltsild og melkesjokolade :D
TUSEN TAKK!! Jeg setter sånn pris på det.

Ha det super-dupert på cupfinalen, og ha det gøy for meg også siden jeg ikke kan være der!!

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅHHH, det var koselig å høre, mamma

    SvarSlett
  2. Haha xD
    Savner deg sikkelig :/
    Berit<33

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine ord da. Du vet, vi sier at det å glede en annen er den største gleden, så nå er jeg også glad. Kos deg. Stor klem fra anne-berit

    SvarSlett
  4. Det var en kjempe finn header Stina. Mamma

    SvarSlett