Sider

15. november 2011

All I want for Christmas

Jada, det er fremdeles november, men til dere som planlegger å sende en liten julegave så er det faktisk på tide å tenke på det. I stedet for å svare på ti mail om hva jeg ønsker meg tenkte jeg rett og slett å bare legge det ut her. Så kan folk planlegge o.l. som de føler for.

Ønskeliste:
  • Gode, store, varme skjerf
  • Ullundertøy
  • Skikkelig ullsokker
  • Ullhansker
  • Toro tomatsuppe m/makaroni
  • Grøtris
  • Salt sild
  • Smågodt (maasse salt lakris, og litt sure ting - JA TAKK!!!!)
  • Klær (tro det eller ei, men jeg savner norske klesbutikker)
  • Kort og bilder (jeg trenger bilder til å henge på veggene mine, det er kanskje det jeg ønsker meg mest av alt faktisk)
  • Adventskalender
Det er egentlig alt jeg kan komme på akkurat nå, håper det hjalp litt i hvert fall :)

3 kommentarer:

  1. Du må vente på nissen. Mamma

    SvarSlett
  2. Da har julenissen pakket sleden og begynt turen over havet. Mamma

    SvarSlett
  3. http://www.posten.no/

    Sporingsid: cd627777611no

    SvarSlett