Sider

19. november 2011

For en uke. Den har vært så lang, og så kort på samme tid.
På tirsdag fikk jeg endelig klippa håret, og selv om det nå er en del kortere, er det i det minste ikke slitt lengre. Vi begynte også et gigantisk prosjekt i Creative Writing: lag en 30siders lang barnebok. Det høres ikke så vanskelig ut, men det å skrive en historie, tegne alle bildene, og få alt til å passe sammen er ikke akkurat lett.

Denne uka (eller faktisk forrige torsdag) kom Skyrim ut, og i følge halve skolen er Skyrim det samme som Norge, og alle tror derfor at jeg er super interressert i det. Skyrim er forresten et dataspill for de som ikke vet det, og jeg begynner å bli en smule lei av å høre om det :P

På onsdag reiste jeg og Janel til Walgreens og skaffa en del små reisevennlige ting som shampoo, balsam osv.

På torsdag reiste jeg på shopping for å få ordna det siste av det jeg trengte.

Jeg kan ikke tro at det allerede er lørdag. Klokka er fem, og så langt i dag har jeg laga scrambled eggs og bakt peanut butter cookies. Senere i dag skal jeg på kino med Scott og Jodi for å se Breaking Dawn part 1, og akkurat nå ser jeg og Jodi på Eclipse. Jo, jeg skal forresten lære Jodi å lage pizza.

Jeg skal prøve å få tatt litt bilder snart.
- Blogges!

1 kommentar:

  1. Sara og Berit så Breaking Dawn part 1 i går. Du er sent ute :) Mamma

    SvarSlett