Sider

20. november 2011

It's Beginning To Look A Lot Like Christmas

Jeg føler at jeg akkurat kom hit, men nå er det altså julestemning her for fullt. Det er juledekorasjoner over alt! På kjøpesenteret, langs veiene, og foran hus. I dag satt vi opp, og pynta juletreet. I det øyeblikket jeg hang på plass julepynten gikk det opp for meg hvor lenge jeg faktisk har vært her, og det er så utrolig rart å tenke på at jeg ikke skal feire jul hjemme i år.

En annen interressant ting er hva vi putta på juletreet. Her gikk det i Superman, Batman, bilder av Bauer, ishockey-spillende snømenn osv. Helt merkelig. Jo, og vi har blinkende lys! I alle regnbuensfarger - WEIRD!

Jodi og Janel putter juletreet opp, legg merke til at de ser på football samtidig. Haha



3 kommentarer:

  1. Vi går ut fra at det er et plast juletre dere pynter - synes at det er vel tidelig, men det er nok slik deres tradisjon er. Butikkene her er jo begynt å glitre også allerede , alt for tidelig synes vi. Stor klem fra Anne-Berit

    SvarSlett
  2. Synes det var et fint juletre. Skal du ta med en av dine foresatte på konferanse i dag sa? Mamma

    SvarSlett
  3. Hvorfor tar dere frem juletret nå?:P
    Berit

    SvarSlett