Sider

28. november 2011

Miami, part 2

Neste dag våkna vi av at Chase kom løpende inn i rommet, mens han ropte "WHERE'S STINA?? I WANNA MEET STINA!!" hahaha. Han er så søt. Så da var det bare å dra seg opp av senga (klokka var vel halv åtte elns), og si hei til Chase.

Vi bare daffa rundt til klokka var nermære ti, da gikk vi ut på en tur. Nabolaget er utrolig fint, med palmer rundt hvert hjørnet, og en gigantisk golf court like ved huset. Vi spaserte rundt nesten halve golfbanen og tilbake, og det tok oss godt over en time. Det var utrolig rart å reise fra Michigan hvor vinteren er på full fremgang til Miami hvor det var rundt 25-30 grader.

Etter turen reiste vi ut for å spise lunsj på et av stedene Dakota vanligvis spiser. Det å se huset hans i virkeligheten var helt vanvittig rart. Jeg er jo vandt til å se det på skype, men skype og virkeligheten er to helt forskjellige ting. Det er helt sikkert.

Så var det tid for football practice. Vi var litt seine, så jeg måtte gå bort til tribunene alene mens Dakota skifta, og det første som møtte meg (jeg måtte nemlig gå forbi hele fotball laget som består av rundt 30-40 gutter) var: "is that Dakota's girlfriend? OH MY GOD; IT'S DAKOTA'S GIRLFRIEND!" fra omtrent hele laget. Også kom treneren hans bort til meg og han bare (på svensk-norsk-engelsk) "Er du Dakota's kjæreste?" "ja" "snakker du svensk?" "nei, jeg snakker norsk" "men du forstår svensk?" "jaja, no problem" "Cool, I'm Cody's coach, nice to finally meet you" haha. I følge Dakota hadde han kommet bort til han etterpå og sagt "your girlfriend understands Swedish. Nice job!"

JO! Jeg fikk ENDELIG julegaven min fra i fjord! Jeg fikk en søt liten delfin (internt), en genser (som jeg bodde i på cruiset) og en nydelig gullmedaljong med en liten diamantstjerne i midten (vi satt under stjernene på dekk 13 hver eneste natt på cruiset).



Treninga tok 3 (!!!!!!) timer, og jeg satt på en hard metalltribune hvor jeg ikke hadde noenting å lene meg på. Rumpa mi begynte å gjøre vondt etter femten min.. Det var tre laaange timer for å si det sånn.. -_-

Vi hadde i hvert fall en utrolig fin kveld etterpå da. Han tok meg med ut på en date på en slags gresk restaurant hvor alt var hjemmelaget (som fersk og god permesanost - Mmm), og etterpå reiste vi hjem og så "A walk to remember" som er begges favorittfilm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar