Sider

28. november 2011

Miami, part 3

På torsdag droppa han morgentreninga, så da fikk vi sove til rundt ni i stedet for. Da kom oss opp tok han meg med på en kjøretur rundt omkring for å vise meg forskjellige steder. Han viste meg barneskolen sin, det gamle huset sitt osv. Det var utrolig koselig å se alle stedene han tilbrakte tid som liten. Han fortalte meg masse historier fra da han var liten, og jeg satt veldig pris på det. Jeg angrer på at jeg ikke tok noen bilder.

Anyhow. Etterpå reiste vi for å kjøpe egg, og da vi kom hjem lagde han eggerøre til meg.. etter at jeg og Patti hadde vist han hvordan han skulle gjøre det da riktignok, hahaha. Neida, han er så flink så :P Patti filma det faktisk, for det skjer visst veldig sjeldent at han lager noe som helst i det huset, noe jeg skjønte da han måtte spørre Patti hvor han kunne finne steikepannene.. Haha

Så, etter mye om og men, kom vi oss endelig avgårde. Jeg slokna etter fem minutter, så jeg fikk ikke med meg noenting av bilturen før vi plutselig var fremme. For å være helt ærlig er jeg litt usikker på akkurat hvem sitt hus det var, men vi var i hvert fall i et gigantisk hus hvor hele Pattis side av familien var samla for Thanksgiving.

Det var et sted mellom 50 og 100 mennesker der, så du kan jo tenke deg hvor vanskelig det var å holde orden på navna. Himmel og hav, jeg tror jeg husker rundt 10 navn. Det var en hel haug med unger der også, og siden jeg og Dakota var litt sånn i midten fikk vi vel på en måte litt ansvaret for ungene.
Hahahha, sånn endte det. Gutten i den rutete skjorta nesten på toppen er Chase forresten
Etter en liten stund kom Sheryl og Carol (Dakotas tante og bestemor) og sa "Stina, can you come with us for a little bit? I'm sorry Cody, you will have to do without her for a few min. I'm sure you can handle it". Så da tok de meg med ut til bilen, og ga meg denne:


Er den ikke nydelig? Det er en glasskule med sand og skjell i. Sheryl hadde tydeligvis sett den for et par uker siden, og tenkt på meg. Ho tenkte at det hadde vært koselig å gi meg en liten bit av Florida. Jeg elsker den, og skal ta godt vare på den.

Thanksgiving var akkurat sånn du forestiller deg forresten. Hele familien kommer sammen, spiser masse kalkun, stuffing etc. og ikke minst pumpkin pie naamm. Det er utrolig godt. :D

Etter en lang dag med mange navn, og et møte med hele familien kjørte vi en og en halv time til, også var vi i Orlando and Disney!!!

Vi kom frem ganske sent, så vi hadde bare tid til en snartur ned til downtown Disney. Disney i seg selv består av mange parker og downtown Disney. Som navnet tilsier er det rett og slett en slags Disney by med bare Disney butikker o.l. Utrolig fint sted, og alt er overraskende rent der. Vi bodde i Pop Century resort, in the 50's. Hele bygningen var bare fylt med forskjellig 50's musikk greier, og trappene på utsiden var bowlingskjegler. Igjen, beklager for at jeg ikke har noen bilder :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar