Sider

13. september 2011

Andre skoledag + Colorado

Andre skoledag gikk så utrolig mye bedre. Nå har jeg bare junior og senior classes, noe som betyr folk på min egen alder!!! :D Andre skoledag føles allerede en evighet siden, så jeg tror jeg hopper rett til Colorado :)

På onsdag rett etter skolen hoppet vi i bilen, og kjørte til Detroit. Derfra tok vi fly videre til Denver, og en time senere var vi i Fort Morgan.

Jodi and I, texting at the airport
Fort Morgan (hvor Jana giftet seg) er bare et stort ingenting. De har Walmart og McDonalds og noen meksikanske butikker, men det er vel i grunnen det. Det er forresten ikke så mye som en humpel i sikte heller..

Torsdags morgen våknet vi rundt kvart på åtte, og reiste til Acapulco Bay for å spise frokost. Jeg vet ikke hva folk her spiser til frokost, men jemeni, både jeg og Jodi spiste oss mette på samme porsjon..

Etter frokost reiste vi ut til Jana hvor jeg gjorde lekser et par timer (sånn går det når man mister tre dager med skole). Resten av dagen gjorde vi egentlig ikke stort anna enn å putte pennies på togskinnene, for så å prøve og finne dem igjen da de hadde blitt flata ned av toget (Jana bor ti meter unna togskinnene). Jo, vi så på tennis også.. Jeg er en ekspert nå. Jeg tuller ikke engang.

I fem tiden kom resten av the Riutta's (Jessica (også kalt Rez), Josie, Brock, Blaine og Jenny, og resten av kvelden gikk egentlig bare med til mer penny flattening.

På fredag spiste vi frokost rundt halv åtte, og denne gangen på The daily steak house (eller noe i den duren). Da vi kom inn gikk vi forbi en buffet, men både jeg og Janel syntes at det ikke så helt bra ut, så vi bestilte heller hver vår omelett. Jeff derimot, valgte buffet, og kom etter en liten stund tilbake med noe som skulle være egg (de var knall gule på toppen, og lysegrønne under), pølser og bacon.. Uttrykket hans da han tok en bit av egget var hysterisk. Det øyeblikket egget traff tunga begynte han å se seg etter noe og spytte det ut i. Janel bare "You are NOT spitting that out, Jeff! That's gross!" Hahahaha, fantastisk!

Resten av dagen gjorde vi egentlig ikke så mye. Vi bare chilla på McDonalds, og gjorde stort sett veldig lite.

At McDonalds

På lørdag var det tid for bryllup! Så allerede klokka tolv begynte vi så smått å gjøre oss klare, og klokka halv fire var det duket for bryllup i parken.

Meg, Jeff og Janel
Etter selve bryllupet i parken reiste vi videre til et lokalet hvor selve festen var (det vil si; familien gjorde det. Jeg og Jeff reiste til motellet og så på tennis en times tid først). Amerikanske bryllup er på en ingen måte det samme som norske bryllup.. Dét er helt sikkert. Dette var mer som en fest.. Med eldre mennesker. Jeg kan ikke huske å ha sett bruden gi brudgommen en lap dance i et bryllup før heller for den saks skyld, så det var en en interressant kveld.
Meg og Jeff (det er forresten utrolig rart å se han uten caps)
Jodi og meg
Brock, meg og Blaine

Jana og meg
På søndag var det tid for hiking - the American way. Det vil si en hel dag i bil. Vi hadde riktignok en minivan, men det å stappe åtte folk i en syvseter er fremdeles trangt. Jeg, Jodi og Brock satt pressa sammen i baksetet hele turen. Vi stoppa jo riktignok et par ganger, og vi så elk tre ganger (hva er elk på norsk? Det er ikke det samme som elg nemlig).
Josie, meg, The Riutta's dad, Rez, Brock, Jenny, Jada, Janel, Jodi og Blaine
Da vi kom ned igjen spilte jeg, Brock, Jeff, Blaine og Rez en omgang minigolf, før vi reiste til Josies kjærestes foreldres hus (hvor komplisert er ikke det?!) hvor vi sov over, og tidlig mandags morgen reiste vi hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar