Sider

22. september 2011

Grandparents day

EN DAG IGJEN, så er det endelig helg!

I dag var det grandparents day på skolen. Haha. Det er bare noen som kler seg ut, men det er fremdels utrolig rart. Spesielt da lærerne gir poeng til trinnene etter hvor mange som kler seg ut. SENIORS FTW! Jeg skal prøve å få tatt noen bilder i morra skolen, jeg må nesten vise dere hvordan gangen vår ser ut. Hvis dere er heldige får dere en del bilder fra div. steder ;D

I dag var faktisk en ganske chillax dag på skolen, og når jeg øvde jeg til prøvene jeg har i morra, før Jamie kom og plukket meg opp.

Jeg spilte catch i dag. Catch er egentlig bare at du tar på deg en av de gigantisk baseball hanskene og kaster ballen til hverandre. Det er faktisk vanskeligere å ta i mot den ballen enn det ser ut som. Vi spilte basket også. Det er mer min greie.

Nå er det HOMEWORK TIME! YAAY!! -_-

Hvordan skulle jeg overlevd uten mobilen min?! Lol, texting is BIG here!
JO! Glemte nesten å fortelle dere - Mr. Samocki (psychology læreren min) er awesome! Må bare skrive denne dialogen ned til dere:

Mr. Samocki: "Can you please answer this question Mr.K?"
Mr.K: "Sorry, what?! mm, I'm... emm..."
Mr. Samocki: "Were you in Lala-land?"
Mr. K *embarrassed*: "Yes I was"
Mr. Samocki: "Where were you?"
Mr. K: "In a pretty awesome daydream"
Mr. Samocki: "NICE!"

Hahaha. Jeg digger Mr. Samocki :D

7 kommentarer:

  1. Kos deg med Grandparents day! <3

    SvarSlett
  2. Hva mener du med det midterste avsnittet :"I dag var faktisk en ganske chillax dag på skolen, og når jeg øvde jeg til prøvene jeg har i morra, før Jamie kom og plukket meg opp"

    Hvem er Jamie?

    Mamma

    SvarSlett
  3. Grandparents day høres morsomt ut - det var kansje dumt at du ikke tok me deg det fine beltet herfra da ? Har du klipt deg forresten? - håret ser så kort ut på bildet. I full fart uten at noen ser et , AAFK kom til cupfinalen ( hurra ). Anne-Berit

    SvarSlett
  4. Heia AAFK, har fire hotellrom i Oslo cupfinalehelga jeg. Nå mangler vi bare billetter. Marit

    SvarSlett
  5. Nå venter vi på en ny oppdatering altså. Hvordan var homecoming dansen? Mamma

    SvarSlett
  6. Virker som du har det fint. Koselig å lese bloggen din. Hilsen tante Martha

    SvarSlett
  7. Fine bilder av deg på FB:) Men hadde vært gøy å se flere bilder fra homecomming. hilsen eli

    SvarSlett