Sider

5. september 2011

Kreativ overskrift

I dag har det egentlig ikke skjedd så mye. Janel og jeg reiste på et kjøpesenter i nærheten (som forresten var "a small mall", men som egentlig var gigantisk), og jeg fikk sett kaffebutikken. Så reiste jeg og Jeff på telefon-jakt. Vi fant en rimelig telefon, som jeg egentlig er veldig fornøyd med.. Så vet dere det. Jo, vi fant (ENDELIG) en adapter som funker, så nå har jeg norsk tastatur igjen!!!

Vi reiste ut for å spise i dag, og jeg spiste kyllingsalat... Med frityrstekt kylling. Det var en utrolig rar opplevelse. Salat skal jo liksom være sundt, også får jeg servert en gigantisk porsjon med frityrstekt kylling.. Tror jeg orka halvparten eller noe. Alt er gigantisk her - butikkene, juicekannene (for vi har kanner, ikke kartonger), porsjonene, folka. Alt egentlig. Det er egentlig bare annerledes, ikke feil, så jeg tror at det kommer til å bli greit med en gang jeg blir vandt til alt sammen.

Nevnte jeg forresten at de snakker en litt vanskelig dialekt her? I tillegg prater de i rasende tempo, så jeg hadde skikkelig problemer i begynnelsen, men det begynner å bli bedre nå. :)

Ingvild, meg og Thea (ja, jeg er klar over at det ser ut som at ansiktet mitt glinser). Herlige reisekamerater! :D
Rommet mitt! Ååh, jeg elsker det! :D
Kott/skapet mitt :)
Dere får se bilder foran skolen og huset snart, og skal prøve å ta en del bilder. Det er bare litt pinlig å skulle dra frem det kameraet hele tiden..

2 kommentarer:

  1. Det var et koselig rom. Litt lite klær i skapet?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett