Sider

14. september 2011

Back to normal

Tilbake til virkeligheten... Virkeligheten akkurat nå er i grunnen ganske bra, så.. ja. :)

I går var tilbake til normalen med skole, og lekser.. MYE lekser. Evan (my locker buddy) bare "that's a sick amount of homework, Stina".. "no kidding..", grunnen til det var nemlig at på slutten av dagen stod vi ved.. uhm.. the lockers, og jeg prøvde å presse alle bøkene jeg hadde lekser i ned i sekken. Det endte med at jeg så vidt fikk lukka sekken, og måtte bære kjemi boka mi for seg selv (i tillegg til veske, sekk og jakke).

I tillegg reiste vi ut på shopping (og med vi mener jeg Jeff, Janel og meg), så da fikk jeg skaffa meg en Nike genser (jeg flytta inn i Janel sine i Colorado), og en topp og en genser fra Banana Republic.. Så klart fant jeg en butikk som matcher norske priser. :P

Dagen begynte med at vi hadde assembly. Det betyr egentlig bare at alle i ditt trinn går til auditoriumet, og får info om div. ting. I dag var det college applications som stod på programmet. OOG senior pictures.
I dag var det trafikklys dag på skolen, og Janel insisterte på at jeg skulle gå med en grønn topp.

Fargekodene var sånn:
Rød - I'm going with someone
Gul - It's complicated
Grønn - Give it a go

Her snakker man da om date til homecoming. Det var omtrent ingen som kledde seg i farger da, bare for å ha sagt det. Utrolig morsomt hvor mye skole betyr her uansett.

Tja.. sånn ellers.. Hmm.. Jo! Jeg ELSKER Creative Writing klassen min, har jeg nevnt det? Ohh, elsker slutten av dagen. Har nemlig CW i sjuende (siste) time. Ahh, perfekt måte å slutte dagen på.

I morgen blir nok en interressant dag. Da skal jeg først på Field Trip med AP chem klassen min (som også er Awesome!). Vi skal til Sanford Lake to do a water sample test. Jeg er i leder gruppa om noen lurte på det. Om jeg ble plassert der fordi jeg de tror at jeg er god i kjemi eller fordi de tror at jeg er så elendig at jeg må bli plassert med folk som kan det er jeg litt i tvil om. Hahaha

I morra skal jeg en tur på volleyballtrening. Bare for å sjekke ut nivået, også skal jeg enten begynne på volleyball eller Cross Country. :)

- Snakkes (og beklager for mangelen på bilder)

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å høre fra volleyballtreninga.

    SvarSlett