Sider

2. september 2011

På gjensyn

I skrivende øyeblikk er klokka halv tre. Om tre kvarter setter jeg kursen mot Oslo med familien, og klokka 06:55 i morgen står jeg på Grademoen for å møte de andre utvekslingsstudentene. Det å si hadet til familien kommer til å bli tøft. Tøffere enn noe annet jeg noen gang har gjort, men som Kjersti Linn sa "det er ikke egentlig "hadet", det er mer "på gjensyn"" og det er egentlig sant for jeg kommer jo tilbake. Klokka 21:11 (lokal tid) er jeg i Freeland.

En million forskjellige følelser og tanker farer gjennom hodet mitt akkurat nå. Jeg er så utrolig gladtrist! Jeg visste ikke at det gikk an en gang, men det gjør det. Jeg er skikkelig glad, nervøs og trist på en gang. Jeg er mest glad da riktig nok.

SNAKKES I USA!

Mamma, pappa, Sara, Berit og meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar