Sider

15. september 2011

Field trip

Field trip day today!
Det var utrolig gøy! Vi gjorde egentlig ingenting annet enn å reise til en elv, fylle opp noen greier, og that's it for the chemistry part.. :P Så jeg benytta anledningen til å sosialisere. Det var utrolig morsomt hele greia egentlig. For å si det sånn kommer jeg til å høre norsk banning med amerikansk aksent rundt i gangene den neste uka. Hahaha, alle guttene insisterte nemlig på at jeg skulle lære dem å banne på norsk.
Jeg ble også kjent med en som heter Andrea, som jeg skal på homecoming dress shopping med på lørdag :)

Etter selve water sample greia reiste vi til det lokale kjøptesenteret for å spise. Jeg bare surra rundt med Evan, Kevin og Andrea i en times tid. Mr. Short elsker mat, så vi trengte visst laaang tid for spisina. Jeg klager ikke akkurat.

Da vi kom tilbake til skolen gikk jeg til rådgiveren og fikk oppdatert fysikk klassen min, så om noen få dager kommer jeg ENDELIG i gang med AP physics, og har rundt to uker å ta igjen.......... Det skylder jeg på rådgiver og internett lærer.

I Creative Writing i dag måtte jeg forresten presentere short storyen min. PAIN! Jeg hater å presentere ting jeg har skrevet, og denne gangen måtte vi skrive en short story om OSS SELV.. Uff. Jeg fikk Kian til å lese den for meg da, så det slapp jeg heldigvis. Herregud, den fyren kan lese. Han har en sånn dyp buldrestemme, som er helt perfekt til høytlesning. Jeg var litt stolt da Evan bare "damn, you got a heck of a vocab for being a foreign exchange student. That's for sure" *stolt*

Etter skolen tok jeg en liten tur på volleyballtrening. JV (andre laget) var 13-14 åringer, på ganske lavt nivå. Varsity laget (første laget) var skyhøyt nivå. Så da blir det Cross Country (løping) på meg mest sannsynligvis.

Jo, forresten! I går reiste jeg og Janel på Walmart for å handle inn ingredienser til baking. Så i går kveld bakte jeg cookies. Tror jeg bakte rundt 20, nå er det 1 igjen. Hahaha, Janel spiste cookies til frokost, Jodi spiste cookies til lunsj, og (wait for it) Jeff spiste cookies til middag! Når jeg skulle bake sa Janel bare "I can't really imagine that anyone can cook, so it stresses me out. I'm out of here. If you set the house on fire call 911" Hahaha

3 kommentarer:

  1. Jepp, begynte allerede å bli lei den andre. Denne er bare midlertidig da. Liker den egentlig ikke noe særlig..

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg stemmer for volleyball!
    /Paps

    SvarSlett