Sider

26. september 2011

For sale: baby shoes, never worn

På tide med en oppdatering? Tenkte det. Problem: Jeg har så utrolig mye å gjøre hele tiden! Det er for det meste en bra ting da.

Torsdag var visst siste dag jeg blogget. Nå er det mandag. Jeg har hatt den mest interressante helgen jeg kan huske. Haha. På fredag var det spirit day! Det betyr at alle kledde seg i skolefargene: grønt og hvitt. Dagen gikk som vanlig, frem til det var assembly-time. Det var en merkelig opplevelse. Alle samlet seg i gymsalen, og der opptrådde først the cheerleader squad, også the pompom team. Bortsett fra det var det egentlig bare en måte å få folk i stemning til fotballkampen senere på kvelden. Jo, den type assembly blir kalt pep rally, så vet dere det.

Senere på kvelden kom Jamie og plukket meg opp, også reiste vi for å se på en parade. Det var egentlig bare en high school parade, der hvert trinn og div. andre ting (som skolesporter) var representert. De kasta godteri på oss, og alle barna hadde det fint :)






Så var det tid for football game! Helt ærlig: jeg skjønner ikke den sporten, og har ingen interresse av den. Det var sosialt da. Vi traff en del av Jamies gamle venner der, og Cody og noen venner av han. Det regna ganska kraftig, så vi gikk hjem til meg i pausen etter vi hadde sett hvem som ble homecoming queen. Vi besøkte hut tub-en for å få varmen i oss. Ahh, jeg kunne særiøst bodd i den! LOVE IT!


Me and Jamie

Hahaha, football. Så mange fulgte med

På lørdag var det tid for homecoming. Jamie kom bort i to-tiden, også stelte vi oss før vi reiste bort til en park for å ta bilder. Gruppa vår var helt ekstremt random forresten. Jeg er egentlig bare venner med Megan og Jamie i den gruppa, men det var jo koselig da. Etter fotoseansen reiste vi på Genji - en japansk restaurant der de lager maten foran deg. Det er sinnsykt kult å se på, for de er heftig proffe, og lager skikkelig show. Maten smakte så som så da.


Megan og Jamie sitter ytterst til venstre. Jo, Corey står forresten bak. Det er også en venn av meg. Bortsett fra det kjenner jeg egentlig ikke resten. Haha

Selve homceoming var Skuffende (med capital s). DJ'en var dårlig, og det gjorde at folk ikke helt tok av på dansegulvet. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Det var rett og slett bare skuffende :P

Søndag gikk med til å reise til the mall med Janel og Jodi, og lekser. Jeg satt en evighet med en innlevering i Adv. chem.

Me and Jodi at JCPenny while Janel is shopping. Haha :D

I dag er det mandag igjen. Helgene her går alt for fort. Faktisk går tida er alt for fort generelt. Jeg har vært her i over tre uker, men det kjennes ut som flere år. Weird.

Og om noen lurer på overskriften: it was my assignment in creative writing: write a six words memoir, such as that one. I love that class :D

4 kommentarer:

  1. Flott innlegg Stina. Vi ser at du koser deg masse og det er veldig bra. Mamma

    SvarSlett
  2. Du og Jodi ser ut som om dere er søstre... dere ligner:)hilsen eli

    SvarSlett
  3. Koselig å lese bloggen din. Du er flink til å skrive!
    Gamletante Astrid

    SvarSlett
  4. Åå du var sikkelig fin på det bilde der du skulle til skole ballet!

    SvarSlett