Sider

7. september 2011

Første skoledag

I dag morges våkna jeg klokka fem, fordi jeg var så utrolig nervøs.
Jeff ble med for å snakke med rådgiveren, og vi ordna en timeplan.. Det ho ikke informerte om var hva som var freshmen klasser, og hva som var senior klasser. Tja.. La oss bare si det sånn at jeg endte opp med å bytte alle bortsett fra tre (av sju) klasser. Så nå ser timeplanen min sånn ut:

Psychology
Sociology
Junior English
Calculus (matte)
Adv. chemistry
Adv. physics (online)
Creative writing

I dag var jeg i sociology hvor vi har Mr. P(eterson). Han virker som en utrolig bra lærer, og det er en liten klasse, så tror det blir bra.
Bortsett fra det var jeg fem min i junior English (ikke min skyld), og jeg var i adv. chemistry. Adv. chem klassen min virker super! Og jeg elsker læreren! Han er så chill i forhold til en del av de andre, men chemistry boka er gigantisk, så det blir MYE jobb.

3 kommentarer:

  1. Noen andre enn deg som tar fysikk online? Hvorfor junior engelsk da? Er det samme timeplan hver dag eller? Hvordan ble andre skoledag da?

    SvarSlett
  2. MYE bedre. Maatte ta junior english for aa faa alt til aa passe i timeplanen. Jeg er den eneste som tar fysikk online, men det er andre folk som tar online classes. Samme timeplan hver dag, og andre skoledag var 100000000000000000000000 ganger bedre. Oppdaterer mer da jeg kommer hjem fra Colorado

    SvarSlett