Sider

21. september 2011

Assembly

HALLO!
I dag var.. wait for it.. ROCK DAY at school! Hahaha, eller det var faktisk musikk dag, men seniors hadde rock theme. Ikke det at så mange kledde seg opp da.. I morra er det grandparents day, håper en del kler seg opp. Det hadde vært utrolig gøy :D

I dag hadde vi forresten assembly igjen. Denne gangen var det noe HELT anna. I dag møtte vi i gymsalen hvor medlemmene av court (homecoming komitéen eller noe sånt), først ble ført inn av eskortene sine, før de lekte masse leker mens resten av skolen så på. Det var en sprø opplevelse. Da vi kom inn i gymsalen spilte bandet, også begynte det. Det var faktisk ikke så drepende kjedlig som man skulle trodd. Interressant var det i hvert fall. Hahaha

Ellers har jeg bytta matteklasse. Calc passa ikke med R1 i det hele tatt, så bytta til Algebra 2, som foreløpig er super lett, men skal gjøre R1 i tillegg da.

JO! Jeg og Bauer har blitt bestevenner. Jeg liker han faktisk ganske godt. Det er så herlig å komme hjem til en logrende hund, som følger etter deg, og legger seg med hodet i fanget ditt da du gjør lekser. Jeg vil ikke ha hund, bare for å gjøre det klart, men Bauer er herlig :D
Me and Bau

Vi reiste forresten for å ordne kalkulater til fysikk klassen min. Den er super high-tech! Jeg tuller ikke engang. Bestilte fysikkbok i går, så forhåpentligvis kommer den om noen få dager. Endelig.
Sjekk den high-tech kalkulatoren!
Jo, også kjøpte vi sko til homecoming. Jeg blir like sjokkert over prisene hver gang. Skoa er kjempe fine (og behagelige, tro det eller ei), og kosta 30 dollars, noe som tilsvarer rundt 150kr. SICK!
Love them

Takk for kommentarene, dere er flinke (spesielt du mormor)! Det er så mye mer motiverende å skrive da jeg vet at noen leser.

Og før jeg glemmer det - JEG FIKK PAKKE AV MAMMA OG PAPPA FOR EN LITEN STUND SIDEN!!! TUUUUSEN TAAKK!! Saltsilda var borte dagen etter. ehe.. Jeff gjør en god jobb med sjokoladen. Hahaha, han elsker his "milkesjokkoladde" :D

5 kommentarer:

  1. De skoene nekter jeg å tro er gode å gå med. Betyr dette at Sara kan få din kalkelator? Mamma

    SvarSlett
  2. Så søt bau er<3
    Haha de sko så ikke så gode ut og gå i:P
    Berit

    SvarSlett
  3. DET heter ikke sko. DET heter stylter.

    Paps

    SvarSlett
  4. Det høres alt så bra ut, Stina :) Det må være spennende hver dag ;D Kaluklatoren er jo bedre enn min.. og skoene er fantastisk :)
    <33

    SvarSlett
  5. Ååå! Jeg vil og ha hund! <3

    SvarSlett