Sider

5. september 2011

Dag1

Naar jeg ser paa forrige innlegg skjonner jeg hvor utrolig sliten jeg var - her snakker man detaljer..
I gaar var min forste dag her, og naar jeg tenker paa alt som skjedde foltes det ut som om den varte en uke.

I gaar etter frokost gikk vi en tur for aa se paa skolen. Den er saa SYYKT fin fra utsiden! Herregud, Arendal vgs burde bli oppdatert litt, og bruke Freeland High School som modell. Viser bilder da jeg har faatt adapter.

Da Jeff kom hjem fra golfen reiste vi til Saginaw til familien hus ved vannet. Der motte jeg foreldrene hans og tanta og onkelen (tror jeg). De var super koselige! Jeffs mor var utrolig koselig, og babla i vei.

Etterpaa reiste vi paa Walmart. Det er den storste butikken jeg noensinne har vaert i!!!! Vi ordna grovbrod, epler og ting til skolen (som begynner i morgen!! AAHHH!!).

Jeg var helt utslitt da vi kom hjem, og stupte i seng rundt halv elleve. Jeg vaakna faktisk ikke i det hele tatt i lopet av natta (vaakna kvart paa aatte da riktignok). WOHOO!! :P

Jeg og Bauer (hunden) har forresten blitt bedre venner. Jeg er ikke hundre prosent trygg paa han enda, og skvetter hver gang han bjeffer, men det blir nok bra :)

Jo, forresten. Gav familien gavene i gaar, og sjokoladen var visst utrolig mye bedre enn den som er her. Saa.. Om noen faar lyst til aa sende meg sjokolade og saltsild sier ikke jeg nei altsaa.. :P

I morgen er det forste skoledag, saa vi snakkes da!

4 kommentarer:

  1. Høres iallefall ut som du har det bra:) veldig godt å høre at du har blitt venner med hunden! Lykke til på skolen i morgen. hilsen Eli

    SvarSlett
  2. Har sendt adapter, sjokolade, saltsild og skolebøker. Vi vil ha bilder :)

    SvarSlett
  3. Har det veldig bra så langt :) Hunden er egentlig veldig snill, den var bare utrolig skremmende i begynnelsen. Vi blir nok gode venner etter hvert.

    Tusen takk mamma! :D Skal be Janel sende meg bildene fra skolen, og fra utsiden av huset. Dere får klare dere med noen bilder av rommet mitt så lenge. ;)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til bildene kommer.:)
    Klemmer fra lille søster.

    SvarSlett