Sider

30. september 2011

Et besøk hos doktoren

I forgårs etter skolen tok Cody, Keane og Teddy meg med på en tour rundt Freeland. Vi slapp Keane av på veien før vi reiste hjem til Cody. Den fyren kan spille! Han spiller trommer, bass og gitar, i tillegg skriver han sanger. Awesome! Resten av dagen gikk egentlig bare med til lekser og div. andre ting.

Ok, for dere som ikke vet det: nesten helt siden jeg kom hit har jeg hatt problemer med magen. Jeg har vært kvalm, svimmel og har egentlig bare hatt generelt vondt i magen hele tiden.

I dag når jeg våkna følte jeg meg ok. Så gikk jeg ned, og begynte å føle meg kvalm igjen. Så jeg orka ikke noe frokost. Jeg gikk opp, og pussa tennene, og mens jeg stod der fikk jeg plutselig intenst vondt i magen. Jeg krølla meg sammen som en liten ball på gulvet på rommet mitt, og venta på at smertene skulle gi seg. Det gjorde de vel egentlig ikke, så jeg ble hjemme (bare det at jeg sov 12 timer i natt er vel egentlig ikke bra. Det har jeg gjort en gang før, og det var forrige helg). Så da Janel kom hjem reiste vi til doktoren. Etter mye prating, og klemming på magen sa ho at jeg enten har Sinus infeksjon eller noe i veien med galleblæra. Så ho skrev ut tre resepter for sinus infeksjon som jeg skal gå på en liten stund. I tillegg kan jeg kun spise "ren" mat som: ris, brød, hvitt kjøtt etc. Om pillene ikke hjelper skal jeg til legen, for da har jeg mest sannsynlig noe galt med galleblæra (bare selve ordet galleblære høres jo ekkelt ut).

5 kommentarer:

  1. Håper at du våkner opp og føler deg mye bedre i dag. Her i Arendal er det fremdeles veldig fint vær. Mamma

    SvarSlett
  2. HÅPER DET GÅR BRA! SENDER DEG MANGE VARME TANKER! <3

    SvarSlett
  3. Hvordan er formen i dag? Mamma

    SvarSlett
  4. dette er en prøve

    SvarSlett
  5. Hei det var jeg som prøvde - snakket med mamma og hun fortalte div. ting jeg kunne gjøre for å få til å sende kommentarer. Nå gidder jeg ikke skrive opp igjen det jeg har skrevet 5 ganger, men hvordan går det med deg ?. Tenker det begynner å ordne seg - medisinen virker vel nå. Stor klem - tenker mye på deg. Glad for at host mom passer på deg, det kan du si til henne. Anne-Berit Anne-Berit

    SvarSlett