Sider

1. september 2011

Time to say goodbye

Jeg tror ikke det er mulig å bli vandt til å si hade. Jeg gleder meg jo kjempe masse til USA, men det å si hade til venner og familie er ganske tungt.

I forgårs sa jeg hade til min kusine Eli, som har hjulpet meg, og vært der for meg så utrolig masse den siste måneden. Jeg tviler på at jeg hadde fått kommet meg av gårde uten ho. Så hvis du leser dette: TUSEN TAKK!

I går kom Veronika innom for å si hade. Jeg har gått i klasse med ho i hele år, og vi har gått en del sammen. Vi har fått mange fine minner i løpet av året: skøytebanen, hyttetur til Brokke, besøk fra Nederland, klasseturen til Nederland, båttur, båtvakt og mye mer :)

Jeg og Veronika på vei opp skitrekket på Brokke ("JEG KLARTE D-" BANG! Hahaha <3)
I kveld har jeg sagt hade til de andre, fordi jeg reiser klokka to i morgen, og da har ingen sluttet på skolen enda. For en tårevåt og trist kveld. Men samtidig veldig fin. Jeg vet jo at dere er her da jeg kommer tilbake.

Linda! Jeg kommer til å savne deg :) Min treningsbuddy gjennom hele året. Jeg hadde ikke vært i så langt nær god form uten deg ("KOM IGJEN!! LITT TIL!! DU KLARER DETTE!!"). Du har den herligste latteren! Vi har fått så mange gode minner: Trimit (utallelige ganger), jentekvelder, overnattinger, bursdager, Harry Potter maraton (triatlon! haha :D) og ikke minst en fantastisk sykkeltur på Nelaug og hjem! Det var sommerens fineste tur :)

Fra Nederland.
My supermegafoxyawesome venn Kjersti Linn :D Rare, merkelige, snodige (jada, Linda) og herlige du! Vi har det alltid så utrolig gøy. Kafé besøk, HP, skolen, og mye, mye mer! I løpet av det siste året har jeg blitt så glad i deg. Jeg kommer til å savne AVPM-humoren vår, når alle andre enten ser spørrende ut, eller bare himler med øynene for det de for lengst har gitt opp å skjønne hva vi prater om og hvorfor vi ler (that's absurd).

Breda! :)
Elfi! Vi går laaangt tilbake. Med jiu jitsu, fotball og volleyball. Overnatting hver fredag, og hytteturer til Kyrkjebygheia. Kafé besøk, filmkvelder, jentekvelder og spontanbesøk. Aner ikke hvor mange forskjellige ting vi har gjort sammen. Du har alltid vært der, og jeg kommer til å savne deg noe helt sykt når jeg reiser. Uansett hva slags påfunn vi har er du alltid med: enten det er skiturer hver mandag, lekselesing, chilling på verandaen i sola, båttur, hyttetur, hjemmespa.. Alt egentlig :) Du må være det blideste menneske jeg kjenner, og vi har det alltid utrolig fint sammen (når jeg kommer tilbake: innerste bordet på kafé Jørgensen. It's a date)

Ett av de alt for få bildene som eksisterer av oss. Tror dette er fra en kombinert hjemmespa og lekselesings kveld
Tuppen og Lillemor, Lena. Oss to, gjennom tykt og tynt. Min besteste beste. Jeg er så utrolig glad for at jeg har deg. Jeg kommer til å savne deg så utrolig mye. Takk og lov for skype. Det har jo alltid vært sånn at jeg har hatt deg å lene meg på i motgang, og nå skal jeg plutselig være helt alene. Det kommer jo helt garantert til å gå fint, men jeg kommer til å savne deg helt ekstremt.

Du och jag
Alle sammen: SKYPE FTW!!! Kommer til å savne dere så utrolig mye hele gjengen. Takk og lov for internett!

- Snakkes :)

2 kommentarer:

  1. Naw, du er vell søt <3 Kommer til å savne deg også vet du ;) <3<3<3<3<3<3
    Stor knuse bamse klem fra Lena

    SvarSlett
  2. TAKK OG PRIS FOR SKYPE! <3 :)

    SvarSlett