Sider

19. september 2011

Two weeks anniversary

Nå har jeg vært her i to uker, men det kjennes ut som så utrolig mye lengre. Dagene har begynt å bli rutine, og jeg spretter ikke lengre opp av senga (jeg forsov meg faktisk med 45min her om dagen.. ehe.. Og før dere spør - ja, jeg rakk skolen), men drar meg langsomt ut i halvsøvne.

I helga gjorde jeg ikke sånn veldig mye, men den gikk alt for fort for det om. På fredag lagde jeg hjemmelaga pizza. Da Jeff så den sa han bare "What is that?! Pizza is supposed to be round, not square.." Han endra mening da han smakte på den da. Hahaha, nå sier Janel bare "you shouldn't cook stuff like this, he might never let you leave".


Freeland High School, home of the Falcons

På lørdag var jeg på shopping med Jamie (Andrea følte jeg seg ikke bra elns., så jeg planla med Jamie i stedet for). Grunnen til det: Homecoming! Det er nemlig homecoming på lørdag, så denne uka er det spirit week.

I går var jeg på møte med område representanten i Flint. Det gidder jeg ikke en gang å skrive noe om. Det var helt latterlig, og de hadde ikke peiling i det hele tatt. Det var også obligatorisk, så vi hadde ikke akkurat noe valg.



Exchange students in the Flint/Saginaw area
I dag var første dag av Spirit week: uka før homecoming. Meningen er å få opp the school spirit før den store amerikanske fotballkampen på fredag, også på lørdag er selve homecoming dansen. I dag var det dress-up day. Det var en opplevelse i seg selv å se folk kledd opp i dress og kjoler i gangene.
Large Diet Coke from McDonalds in a foam cup. Say no more

Huset mitt (dette har blitt "at home" mens Norge nå er "back home" haha)

Måtte legge ved dette bildet fra Rocky Mountains. Brock, Jodi, Jeff, meg, Blaine og Josie og en fantastisk utsikt

1 kommentar: